آموزش بازار بورس|سیگنال بورس

آموزش بورس|سیگنال بورس|بورس سهام تهران|راز صعود سهام|کانال تلگرام بورس

آموزش بازار بورس|سیگنال بورس

آموزش بورس|سیگنال بورس|بورس سهام تهران|راز صعود سهام|کانال تلگرام بورس

 

آیا کسی را می شناسید که بدون آموزش در بورس، میلیونر شده باشد؟

 

 

آموزش بورس در 3 روز

 

 

با خرید و فروش در بورس، چه بدست می آوریم؟

 

افزایش قیمت و سود : صاحبان سرمایه میتوانند بر اساس قوانین بورس اقدام به خرید سهام  شرکت های پذیرفته در بورس نمایند بدین ترتیب سهمی از دارایی و اموال  آن شرکت در تملک سهامدار می شود و او از سود ناشی از فعالیت شرکت بهره خواهد برد .

 

اگر سهام شرکت انتخابی در اثر تولید یا اقتصاد یا سیاست کشور در وضعیت بهتری قرار بگیرد علاوه بر سودی که از فعالیت شرکت نصیب سهامدار میشود با بالا رفتن تقاضای خرید سهم شرکت مذکور قیمت خود سهم نیز بالا میرود و بدین منوال بازده مناسبی را به سهامدار می دهد

 

 

مجموعه آموزشی بورس شامل سه قسمت می باشد که با نگاه کاربردی و عملی سعی دارد دانش لازم را جهت کاربران خود فراهم آورد:

 

 

1-آموزش مقدماتی

 

2-آموزش تحلیل بنیادی

               

3-آموزش تحلیل تکنیکی

 

 

 
           مجموعه آموزش بورس در سه روز را سفارش دهید و میلیونر شوید

 

 

در پایان هر سال مالی مجمع تشکیل می شود که صاحبان سهام می توانند  در آن شرکت کنند و در مورد مقدار و نحوه تقسیم سود شرکت به سهامداران تصمیم بگیرند البته به نسبت تعداد سهام خود در مجمع عمومی حق رای دارند و در انتخاب مدیران و تعیین خط مشی آینده شرکت مشارکت کنند. سهامداران با رای خود هیات مدیره را انتخاب میکنند و هیات مدیره نیز کارکنان را.

 

 

  گاهی اوقات صاحبان سهام تصمیم میگیرند که که قسمتی از سود حاصله را به صورت اندوخته شرکت نگهدارند و به سهامداران تقسیم نکنند در این صورت با نگهداری طولانی مدت سهم افزایش ارزش سهام ناشی از نگهداری اندوخته جبران کاهش سود توزیع شده را خواهد نمود .

 

 

هشدار: تا مجموعه آموزش بورس را نخوانده اید اقدام به خرید و فروش نکنید، فقط 3 روز وقت بگذارید و کامل بخوانید.

 

 

تماس:

09352424287 یا 09394573532  ایمیل pishtazmail@gmail.com

 

 

خرید و دانلود بسته آموزش خرید و فروش سهام در بورس ایران بسیار آسان است و در عرض کمتر از یک دقیقه انجام می گیرد پس این فرصت درآمدزا را از دست ندهید و در مدت خیلی کوتاه به جامعه هفت میلیونی سهامدارن بپیوندید:

 

 

مبلغ 19هزارتومان را به شماره کارت بانک ملی   6037991340589278  یا از طریق لینک زیر واریز و شماره فیش خود را به شماره موبایل 09394573532 یا 09352424287 بفرستید تا بلافاصله لینک دانلود برای شما ارسال شود.

 

لینک مستقیم واریز مبلغ

 

دارندگان کارتهای بانکی با داشتن رمز اینترنتی کارت و کد CCV2 ( شماره ۳ یا ۴ رقمی درج شده بر روی کارت ) و تاریخ انقضاء کارت میتوانند از طریق سایت بانک ها یا دستگاه های خود پرداز یا لینک زیروجه خود را آنلاین کارت به کارت کنند.

 

لینک مستقیم واریز مبلغ

 

شما می‌توانید هر زمان در مورد پرداخت؛ پرسشی داشتید، با شماره موبایل  09394573532 یا 09352424287 تماس حاصل نمایید و یا پیام خود را از طریق ایمیل وبلاگ ارسال نمایید.